سلام دوستان گلم خوبین؟اول از همه از نظرای گلتون تشکر می کنم و از صبا جون هم به خاطر لطف
بزرگی که در حق من داره بی نهایت ممنونم 

خوب میدونم قرار بود که از مایلی سایرس پست بزارم ولی ولی....همین امروز بعد از ظهر یه عالمه خبر
هالیوودی رو فهمیدم نتونستم اثلا تحمل کنم میخواستم زودتر به همتون بگم
امروز روز مراسم کید اورد چایس (kid aword choice) بود 
کسانی که با این مراسم اشنا نیستند باید بهشون بگم که هر سال مراسمی برگذار میشه که در اون
بچه ها به محبوبترین بازیگران.خواننده ها.فیلمها.خواننده های گروهی.سریالهاو....رای میدن و هر کی
بیشترین رای رو اورد اون جایزه ونشان نیکل اودین (nickelodean) رو میگیره هوراااااا
خوب امسال بهترین خواننده زن مایلی سایرس شناخته شد به خاطر اهنگ the climb مایلی حتی
بعد از شنیدن این خبر گریه هم کرد و از طرفداراش بینهایت تشکر کرد و همچنین گفت که درسته این
جایزه اسکار نیست اما این جایزه هم براش خیلی اهمیت داره چون میفمه که طرفداراش دوسش
دارن اون در هنگام گرفتن جایزه اش یه لباس قرمز به تن داشت که متاسفانه عکسی ازش پیدا نکردم
اما چند تا عکس دیگه که تو show همین جشن پوشیده بود براتون گذاشتم.





بهترین خواننده های گروهی jonas brothers شناخته شدن که سه تا برادرن بیوگرافیشون رو تو پستای
بعدی بهتون میگم در این مراسم اونا اهنگ burning up و sos رو اجرا کردن باید بگم که طرفدارای جونز
برادر از هر کی دیگه تو این مراسم بیشتر بود.



بهترین فیلم امسال high school musical3 شناخته شده که بازیگرایی که از این فیلم تو این مراسم
شرکت کرده بودند ونسا هیودجینز,زک افرن,اشلی تیسدل(ashley tisdale)و یکی دیگه که اسمش رو
نمیدونم (همون پسره که سیاه پوسته)ولی متاسفانه لوکس در این مراسم شرکت نکرده بود.
متاسفام عکسای مربوط به این گروه رو پیدا نکردم اما یه چند تا عکس از فیلمشون گذاشتم





ادامه مطلب هم حتما حتما برین....