park soo jin

 

             میلاد امام رضا امام هشتم رو به همه تبریک میگم

سلام چه طورین خوفین؟

حال منو که اصلا نپرسین که خوب نیستم دیگه داره حالم از هر چی کتاب و مدرسه هست بد میشه

 شما چی اینجور شدین؟!

بگذریم مهم نیست

از نظرای خوبتون بینهایت ممنونم مرسی واقعا شماها حال ادم رو جا میارین

امروز از یه هنرپیشه کره ای اپ کردم park soo jin اگر گفتین کیه!بله همونی که تو boys over

flower عشق اول کیم بوم بود خوش به حالشخوب اول یه بیوگرافی کوتاه بعد هم عکسا

اسم:park soo jin 박수진

کار:هنرپیشه و خواننده

وزن:۴۶ kg

فبلا هم عضو گروه خوانندگی sugar بوده.

خوب نوبت عکسا شده خوشکله نه من که خیلی دوسش دارم

۱.

۲.

۳.

۴.

خودتون میدونین کجا برین نه!؟

ادامه نوشته

Im ji hye

 

 سلام دوستانت گلم خوبین چه خبرا؟

درس میخونین؟مدرسه ها چه طوره؟ من که دیگه اعصاب برام نمونده هر روز کتبی داریم اصلا بیخیال

هر چی درموردش حرف میزنم اعصابم خوردتر میشه

امروز از یه مانکن جدید کره ای براتون اپ کردم به نظر من خیلی خوشکل شاید فردا هم یکی دیگه پست

 بزارم اگر وقت کردم.

 چون خیلی معروف نیست بیوگرافیش هیچجا نبود فقط میدونم یه مانکن جدید کره هست و به مسابقات

 رالی هم علاقه فراوانی داره

خوب اینم عکسا ببخشید که کمه

۱.

۲.

۳.

۴.

۵.

۶.

۷.

نظر یادتون نره فعلا بای